Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~szweja | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany25.02.2008 @21:13:06 ostatnio na stronie20.04.2013 @23:39:39



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty37 komentarze234 posty na forum6

komputer / sprzęt
Canon eos 400D

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~vandal1125    15.11.2009 @12:18:58
Dzeiki
Bo fantazja jest od tego wlasnie drogi kolego
_______
ęce pęce sobie krencę
~ZielonaSzczeka    18.08.2009 @20:18:26
ulżyło
_______
...Wynalazł, w koszu na śmieci, słów zbitek...Zdań kudeł przepocony...
http://tadzikkkk.mybrute.com
~vandal1125    11.08.2009 @05:38:31
dobre zdjecia wymaga momentu a tyle znajdziesz na pewno
_______
ęce pęce sobie krencę
~vandal1125    26.03.2009 @10:33:01
Na makro mam za slaby sprzęt po 1 a po 2 mnie nie kreca wiec oceniam tylko walory estetyczne a jezeli cos juz robisz to niestety musis sie temu poswiecic i co do mojej skromnej osoby nie jestem fotografem czy widziales u mnie jakies zdejecie bez retuszu mo moze mam ze 3 wole sie zajmowac fotografika
http://grzehoofr.digart.pl/ prosze makro ktore naprawde mnie kreci
_______
ęce pęce sobie krencę
~vandal1125    25.03.2009 @23:36:03
Żółty bije po oczach a reszta jest nie do konca wyraźna niewiem może jestem zbytwymagajacy czy cos ale makro to musi byc makro a nie kwiatek bratek
_______
ęce pęce sobie krencę
~kasia19    25.03.2009 @20:59:21
masz swietne makro.
bede obserwowac
~vandal1125    25.03.2009 @19:28:42
czekasz na cipele dni draniu jeden
_______
ęce pęce sobie krencę
~vandal1125    25.03.2009 @11:39:00
a gdzie Twoje digarty bebe
_______
ęce pęce sobie krencę
~vandal1125    07.01.2009 @21:11:28
dzieki
_______
ęce pęce sobie krencę
~wchary    07.08.2008 @10:06:49
joł świetne foty normalnie nie wiedziałem ze szalejesz troche z aparatem pozdr
_______
Nie jest ważne jaką ocenę postawisz,
liczy się Twoje wrażenie patrząc na to zdjęcie.
~lysypac    26.07.2008 @04:02:03
szweja mnie znalazl bu ha ha! dzieki
_______
it's just me against the world!
~elpiotrek    24.06.2008 @23:51:26
dzieki
_______
zapraszam do mnie
------------------------
oceniam tylko gdy mi sie zdjecie podoba
~Asha91    16.06.2008 @20:17:26
Spoko. Przecież każdy ma inny gust
_______
...Zawsze trzeba podejmować ryzyko. Tylko wtedy uda nam się pojąc, jak wielkim cudem jest życie, gdy będziemy gotowi przyjąć niespodzianki, jakie niesie nam los... [Paulo Coelho]
~Ethram    12.06.2008 @11:18:31
hehe na taki komentarz nie wpadłem dzięki :D
_______
I choć bym szedł ciemną doliną, to się nie ulęknę... bo sam jestem największym XXXXX w tej dolinie
Pozdrawiam Serdecznie.
Zapraszam do oceny moich prac
~elpiotrek    11.06.2008 @00:33:33
dzieki za cten zachod pozdro!
_______
zapraszam do mnie
------------------------
oceniam tylko gdy mi sie zdjecie podoba
~Stokrotkalily    06.06.2008 @20:37:04
fajna galeria ;p
_______
Robię wszystko na przekór i z premedytacją.

~szweja    03.06.2008 @19:08:45
no podobne ale diabeł tkwi w szczegółach:D:D
_______
zapraszam do mojej galerii.
~vandal1125    03.06.2008 @15:46:04
_______
ęce pęce sobie krencę
~NATALIA1990    02.06.2008 @20:09:13
hm GB mops jest podobny do buldoga francuskiego ale sie troszke rozninp ma oklapniete uszy
~vandal1125    02.06.2008 @19:43:16
Proste tylko slonce takie wrazeni sprawia
_______
ęce pęce sobie krencę
~vandal1125    01.06.2008 @11:54:54
Ja bym troche bardziej z prawa uderzył do zdjecia i tyle
_______
ęce pęce sobie krencę
~VANderGOGI    24.05.2008 @20:49:03
podziękowania
~heniek189    23.05.2008 @14:01:00
dzieki
~caffegold    22.05.2008 @10:15:04
dziękuję
~Kajka88    15.05.2008 @21:05:42
a to przepraszam ale kolory super wyszły
_______
Cisza raz zakłócona, nigdy nie będzie absolutna..
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt